Beoordelingen van Hao Hao Zuidhorn

Recente recensies

5.0
Familie Been
29 januari 2023

Heerlijk gevarieerde maaltijd!

H.Veenstra
28 januari 2023

Ik had aangegeven dat er geen komkommer bij moest en helaas zat het er wel bij.

Jan
23 januari 2023

Bestelling op tijd klaar en heerlijk zoals we gewend zijn.

Ter wiel
22 januari 2023
Anoniem
22 januari 2023

Duurde wel erg lang

Leonie Noordhof
20 januari 2023

Altijd goede service en lekker eten.

Fam.pastoor
15 januari 2023
Anja
13 januari 2023

Heerlijk eten. Een minuscuul stukje eierschaal in de bami. Ben ik overigens niet van jullie gewend en net pech dat ik erop kouwen ging. Zoals gewoonlijk heerlijk gegeten.

Henk
11 januari 2023

Zoals altijd zeer tevreden

Yonne
10 januari 2023

We hebben heerlijk gegeten. Complimenten

E Westers
10 januari 2023

Zo als altijd dikke prima! Alles nog lekker warm en mooi op tijd bezorgt :-)

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

B.J. Zijlstra
9 januari 2023

Zoals altijd prima verzorgd en een snelle bezorging aan huis.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Mel
8 januari 2023
Jens Dallinga
6 januari 2023
Clara
6 januari 2023
Wim Sprenger
5 januari 2023

Zoals altijd weer uitmuntend.Echt een aanrader!

Familie Oldenhuis
4 januari 2023

Heerlijk ! Zoals altijd

Anneke Nanninga
2 januari 2023

Kwartier sneller bezorgd als wat gezegd was👍 eten was goed maar wat aan de koude kant.

Versteeg
2 januari 2023

Het eten was er snel en het was goed heet nog, heerlijk gegeten

E. de Graaf
2 januari 2023
Ike
2 januari 2023

Top! Precies op tijd bezorgd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sylvia
30 december 2022

Heerlijk eten Keurig op tijd bezorgd

Ilona
30 december 2022

Het eten was super lekker en vriendelijke personeel

Theresia Bultema
27 december 2022
Hendrika
27 december 2022

Heerlijk gegeten, precies volgens afspraak bezorgd en het eten was goed warm. Top

Martin
27 december 2022
Jellie
24 december 2022

Eten was lekker en op tijd bezorgd.

Rennie
24 december 2022

Heerlijke chinese maaltijd, snel geleverd.

Wim Sprenger
18 december 2022

Zoals altijd weer uitstekend

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jongman
17 december 2022

Saus vd babi pangang was erg dun, net water Bakjes vd babi pangang en foe yong hai waren niet vol gevuld met vlees of eigerecht.

Middendorp
17 december 2022
M
15 december 2022
Kuipers
12 december 2022

Prima service. Mooi op tijd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ruud
12 december 2022

Net zoals anders Heerlijk gegeten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Mascha
11 december 2022
Frank
11 december 2022

Heerlijk vegetarisch Boedistisch gerecht met vega bami, snel bezorgd en lekker.

Epema
8 december 2022

Lekker gegeten. Alles prima op smaak. En de babi pangang nog een beetje krokant :-)

Robert
8 december 2022

Heerlijk eten en bestelling was op afgesproken tijdstip klaar. Top!

Bart Boering
6 december 2022

Ik heb tomatensoep besteld er werd kippensoep geleverd? Eten was voor de test prima

Danielle
5 december 2022

Meestal met veel tevredenheid bij jullie besteld, maar helaas was de rijst erg droog en de babi pangang heel erg taai deze keer.

J Westra
4 december 2022

Wij hadden10 vega mini loempia besteld maar er zat maar 8 in en maar vier loempia's in en vier soort driehoeke vorm maar die wsren niet lekker.

Herman Haack
4 december 2022

Wij eten of bestellen al vele jaren bij jullie. De kwaliteit van het eten is uistekend. De wachttijd na het bestellen van eten loopt nog wel eens uit de laatste tijd. (kan gebeuren) Onze online bestelling van vandaag zou om 18.00 uur klaar zijn, het was uiteindelijk precies een UUR!! later pas klaar. Dat is toch echt te lang!!

H
4 december 2022

Helaas veelste laat eten was goed

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Gerard
4 december 2022

Heerlijk gegeten, zoals gebruikelijk.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Rein
4 december 2022

Soep was omgevallen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Johanes
4 december 2022

Op tijd bezorgd en lekker

Henk Weinands Frankrijkerlaan
1 december 2022
De vries
29 november 2022
Ingrid Feenstra
29 november 2022

Normaal altijd tevreden, maar afgelopen keer niet. 2 keer gebeld hoe laat ons eten bezorgd zou worden, de eerste keer werd er gezegd dat de bezorger nu weg ging maar na ruim een halfuur hadden we nog steeds niks, 2e keer werd er gezegd dat de bezorger al 15 weg was dus er elk moment kon zijn het duurde daarna nog zeker 15 minuten voordat ons eten er was. Uiteindelijk ruim 2 uur op ons eten gewacht, het was gelukkig wel warm. Aangezien je ook voor de bezorging betaald baalde ik er wel van. De kwaliteit van het eten was verder wel goed.

Kuipers
28 november 2022

Herfstmenu opgehaald op exact de afgesproken tijd. Zoals we altijd gewend zijn was de kwaliteit van de inhoud helemaal prima. Waarschijnlijk stond het al eerder voor ons klaar want de temperatuur van het menu was wel aardig gedaald. Daarom 4 ipv 5 sterren.

Dre
27 november 2022

Werd per ongeluk het verkeerde eten bezorgd. Een belletje en het werd snel opgelost.

Erik
26 november 2022
Frank
26 november 2022

Heerlijk vegetarische Boeddhistisch Heiligmaal met vega bami. Echt een aanrader!

Frans van der Veen
24 november 2022

Altijd prima ga lekker door zo

J. Van de Goor
23 november 2022

Het liefst bestelde ik elke dag bij Hao Hao, wat een heerlijk eten telkens weer en snelle vriendelijke bezorging. Ik kan wel gaan opnoemen wat ik heb gegeten en hoe vers, mals, warm en heerlijk het was. Maar mijn advies, probeer gewoon de hele menukaart ;-)!!!

Ruud Vellinga
21 november 2022
JP
21 november 2022

👍

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Aleida
21 november 2022

Miniloempia's een beetje smaakloos

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Annemieke
21 november 2022

Lang geleden dat bij Hao Hao hadden besteld, er zijn wat veranderingen doorgevoerd. Het belangrijkste, het eten was echt goed! De vernieuwde website ziet er mooi uit. Ook de bezorging was sneller dan aangegeven. En alles heel netjes in een mooie tas verpakt. Chapeau!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Harold Savenije
21 november 2022

Gewoon top

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

walda
19 november 2022

Helaas was de maaltijd te ver afgekoeld en moesten we het in de magnetron weer opwarmen. Maar verder perfect.

Peter Boomsma
19 november 2022

Anders altijd super dit keer buikgriep gekregen misschien toeval maar was met 2 personen allebij dezelfde klachten.

Anco Nanninga
18 november 2022

Was lekker, bezorgd op de afgesproken tijd, keurig

Henk Weinands
17 november 2022

Uitstekende kwaliteit van het menu en nette aardige bezorging

Peter
16 november 2022

Zoals altijd weer heerlijk. Vanuit de auto online besteld en werd weer op tijd bezorgd. Smaakt altijd goed

Solle
14 november 2022
Ralph
13 november 2022
Marian Roeters
13 november 2022
Dre
13 november 2022
Huizinga
11 november 2022

We hebben heerlijk met elkaar gegeten op de 83ste verjaardag van mijn moeder 👍

Fam.pastoor
11 november 2022

Top!

J. Van de Goor
11 november 2022

Heerlijk gegeten, verse groenten, mooie droge nasi en knapperige babi pangang...aanrader!!!

E Westers
8 november 2022

Zo als altijd dikke prima! De bezorger was erg vriendelijk en netjes op tijd!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jennifer
5 november 2022

Ik had het verkeerde maandmenu. Via de site maandmenu besteld met tomatensoep( had ik zo'n zin in😬) mini loempia kerrie, babi pangang ,yu xiang, tjap tjoy. Maar kreeg saté en andere dingen. Het heeft prima gesmaakt. Ik denk dat op de site t oude menu nog stond van maand oktober

Hut
5 november 2022

Het herfstmenu is verrassend lekker. Mooie balans tussen zoet, zuur, zout, pit en vertrouwde smaak.

Marcel
4 november 2022
Thomas
4 november 2022
J de vries
3 november 2022

Alles was weer heerlijk. Klein minpuntje de kroepoek ontbrak hij de bestelling.

Anco Nanninga
30 oktober 2022
Stol
29 oktober 2022
Ina van Assen
29 oktober 2022
Simon Wertien
24 oktober 2022

Geweldig en heel lekker eten!

MiB
23 oktober 2022
Esther
23 oktober 2022

Bestelling niet compleet ontvangen.

Theo
22 oktober 2022

Perfecte tjap tjoy en Mongools lamsvlees. De rest was uiteraard ook prima. Alles stond op tijd klaar bij afhalen. Via internet bestellen en betalen werkt zonder problemen. Kortom, in alle opzichten een Chinees restaurant waar Zuidhorn en omstreken blij mee mag zijn!

Ferdinand
21 oktober 2022

De vorige keer hadden we hetzelfde gerecht. Nu was het totaal anders en smaakte ook anders. De vorige kok was beter!!

Maartje
17 oktober 2022

Prima in orde

Rudy
16 oktober 2022

Altijd zeer tevreden met de kwaliteit van het eten! We maken al jaren gebruik van de afhaal en eten soms ook in het Restaurant. Dat zegt genoeg lijkt mij!

Benny
16 oktober 2022
Jolet
13 oktober 2022

Goed eten was nog lekker warm. Duurde dit keer alleen erg lang. 1 uur en kwartier later werd het pas bezorgd.

Wauter
12 oktober 2022
Alkema
8 oktober 2022

Gewoon goed.

Anco Nanninga
7 oktober 2022

Heerlijk gegeten, bezorgen prima, bezorger vriendelijk

Go Jonker
7 oktober 2022

Heerlijk gegeten, kippensoep, su la ton soep en rundvlees met prei, met nasi

Vos
7 oktober 2022
Sandra
7 oktober 2022

De kippensoep is de laatste tijd wat te flauw van smaak, zelf beetje zout bijgedaan. Rundvleesgerecht uit herfstmenu zaten maar twee plakjes rundvlees in. Wel een beetje te karig helaas. Verder alles qua smaak en dergelijke erg goed!

Peter
6 oktober 2022

Lekker, op tijd bezorgd , vriendelijke bezorger ook. Het eten was wel al redelijk afgekoeld.

Kor Kooi
6 oktober 2022

Prima kwaliteit en prijs

Semeijn
3 oktober 2022

Het eten was heerlijk

Fleur
3 oktober 2022

Heerlijk herfstmenu

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Klaas Boonstra
3 oktober 2022

Op de Bami zat te veel zout op en dat was niet lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

ferdinand olthof
30 september 2022

Alles heerlijk. De bestelling was te vroeg

Ida
28 september 2022

Het was perfect

Nadya
25 september 2022

Lekker eten!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jeanet
24 september 2022

Snelle bezorging en heerlijk eten!

Thomas
23 september 2022
Bas Scholtens
18 september 2022
Jacquelien
15 september 2022

Super!

W.Sprenger
13 september 2022
Aaltje Stol
12 september 2022

telefoontje dat het later kwam en een portiekroepoek erbij. goede service! en het eten was heerlijk!

Pedro
11 september 2022
Sylvia
11 september 2022
Margriet
9 september 2022

Zomermenu is heerlijk! Die garnalen ! Mjam

Peter Boomsma
9 september 2022

Prima op tijd bezorgd, en zoals altijd smaakt het prima.

Weijer-bolhuis
6 september 2022

Bezorging 10 min later. Maar die belde wel dat ze later is. Nog nooit mee gemaakt. Dus dit vonden wij wel een plus punt. Eten was heerlijk gaan er vanavond nog een keer van genieten.

Jenze
5 september 2022

Vers, knapperig, heet en zeer smaakvol

Ans
4 september 2022

Precies op tijd bezorgd en het smaakte weer voortreffelijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Bram Dijkema
3 september 2022

Proces prima Prijs heel schappelijk, de nasi en de babi pangang waren prima de sate was helaas vrij saai en flauw de ku loo yuk was qua textuur niet lekker door de stijve gelei om de gefrituurde kip

G. Ten Have
3 september 2022

Het eten was niet heel warm

Hillie Huisman
1 september 2022

Prima eten en een precieze bezorging top

K.O. Weber
31 augustus 2022

Het eten is altijd lekker! Maar wat ik deze keer het leukste vond was de verpakking met minder plastic! Een herbruikbare tas en papier? Daar hou ik van! Hartelijke dank voor de verandering.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

rkb
29 augustus 2022
Anneke
28 augustus 2022
Ubel
27 augustus 2022

De kok had weer erg zijn best gedaan, de gerechten die we bestelden waren erg smaakvol. (Kip in paleisstijl, Koe Loe Kai). En ondanks onze wijziging van de bestelling stond het allemaal keurig op de afgesproken tijd klaar. Echt top!

NH
27 augustus 2022

Maandmenu is altijd goed. Lekkere loempia erbij en feestmaaltijd compleet. Erg leuke bezorging. Eten is heet. Kregen er zelfs ook nog een mooie tas erbij.

Fam.pastoor
27 augustus 2022
Marieke
26 augustus 2022

Altijd lekker, precies op tijd bezorgd en service met een smile. Helemaal goed!

Go Jonker
22 augustus 2022

De pekingeend van de flensjes, was heel erg taai en hard gebakken, met van die swoerd stukken, dat was jammer De kippensoep en het gerecht met de pekingeend was heerlijk! Zoals ik van jullie gewend ben👍

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

De jong
22 augustus 2022

Heeft heerlijk gesmaakt 👍

Yvonne
21 augustus 2022
Poelman
21 augustus 2022
Dirk
20 augustus 2022

Op tijd klaar maar niet heel bijzonder. De loempia's hadden een beetje een vreemde bijsmaak en de babi pangang die erop zat was erg taai.

Andre Hiemstra
20 augustus 2022

Vriendelijke bezorger, het eten was wel te vroeg, maar smaakte heerlijk

Klaas Els Kobes
18 augustus 2022

was lekker

Hielke de Groot
15 augustus 2022

Lekker eten en goed netjes de bezorging op de afgesproken tijd zeer tevreden doen we vaker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Henk en Tineke
12 augustus 2022

Wat hebben we heerlijk gegeten en het werd bezorgd door een vriendelijke bezorger!

Hummwl
11 augustus 2022

De kipstokjes waren heel hard en droog. En hebben we bami uitgekozen maar stond er 2x nasi op de bon en bestelling.

Anoniem
6 augustus 2022

Lekker eten. De bapao broodjes zijn zeker ook een aanrader

Ronald
6 augustus 2022
S.P.A. van Rooij
5 augustus 2022

As always...TOP loempia's!

Jurjen
5 augustus 2022

Was erg lekker Trap Tjoy met nasi

Hazenberg
4 augustus 2022

Heel goed,geen verbeterpunten

Jenze
1 augustus 2022

Lekker en vers. Altijd goed! de Sun la Soep is zeker een aanrader

Ed Veeman
31 juli 2022

Snelle en nette levering. Zeer tevreden. Mvg Ed Veeman

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Aaltje Stol
31 juli 2022

Het eten was heerlijk en snel bezorgd. Bedankt voor het mooie tasje!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Lutske Veenstra
30 juli 2022

Super snelle en vriendelijke dame die het kwam bezorgen!

S.P.A. van Rooij
28 juli 2022

As always...best quality against good privé and just "yummie" food.

Frank
26 juli 2022

Lekker vegetarisch gegeten!

Louis
23 juli 2022

Heerlijke pekingeend met flensjes, top!

Go Jonker
23 juli 2022

Het zomermenu besteld, echt heerlijk, mooie combi en fantastische gerechten!

Michel
22 juli 2022
Van der Molen
21 juli 2022

Eten was heerlijk, complimenten voor de snelheid van het bezorgen en de kwaliteit van het eten.

Engelina Beens
21 juli 2022

De babi pangang was prima, alleen de loempia werd wel erg slap en taai door de vulling.Misschien toch even apart houden om het deeg krokanter te houden.

M J van Beurden
19 juli 2022

Heerlijk gegeten!

Irma
18 juli 2022

Snel bezorgd en lekker gegeten!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sandra
18 juli 2022

Heerlijk. Wederom weer goed en voldoende.

Pouwel
17 juli 2022

Super als altijd!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jurjen huisman
16 juli 2022
Prima geregeld!
16 juli 2022
Koets
15 juli 2022

Top

Margreet
14 juli 2022

Op afgesproken tijdstip. Telefonisch een aanvulling op bestelling gedaan en die is prima verwerkt.

Hielema
11 juli 2022

Precies op afgesproken tijd bezorgd door een vriendelijke dame. Eten was warm, kwaliteit top.

Jonker
10 juli 2022

Heerlijk pekingeend gegeten, met van alles vooraf aan hapjes, en snelle bezorging!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

van Rooij
10 juli 2022

Nog steeds de beste "Loempia Speciaal" uit noord Nederland, misschien wel van heel Nederland!!! Keep up the good work and quality!

Els Lijfering
8 juli 2022

Snelle bestelling en vriendelijk.

Sylvia
7 juli 2022
Mike
7 juli 2022
Janine Mierau
6 juli 2022
Bosma
4 juli 2022

Eten smaakt heel goed en de bezorging was snel. Echter zag ik halverwege het eten ineens een zwarte haar tussen het eten. Dat is echt niet oké en verpest het eten. Een tijd geleden had ik dit ook al bij een bestelling van jullie, hierna een hele tijd niks besteld omdat de eetlust bedorven was. Jammer dat het nu weer gebeurd. Het eten is niet goedkoop en het doet mij afvragen hoe de hygiëne is in jullie restaurant. Bestel hierdoor toch niet snel weer.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jacob Loots
27 juni 2022

Eerste keer dat ik hier eten heb besteld. In één woord; Heerlijk.

Mike bosman
27 juni 2022

Was echt best wel lekker eten, alleen de loempia is super vettig en dus heeel zacht en daarom is die niet zo lekker.... Hoop dat daar wat aan gedaan kan worden!

Emad
27 juni 2022
H.S.M. Lases
27 juni 2022

Alles goed en snel verlopen.

Anita Hollenberg
27 juni 2022

Zeer snelle service en heerlijk eten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Hoeksma
27 juni 2022

Super snelle levering

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Bianca
23 juni 2022

Snele bezorging aardige jonge etten.was super

Henk Weinands Frankrijkerlaan
20 juni 2022
Oldenhuis
20 juni 2022

Heerlijk eten zoals altijd!

Monica
19 juni 2022

Het was weer Heerlijk!!!

A.J. Glas
19 juni 2022

Zoals altijd bij Hao Hao een heerlijke maaltijd gehad! Bedankt.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jonker
19 juni 2022

Heerlijk gegeten en de bezorging was zelfs iets eerder

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Lidwine
18 juni 2022

De bezorging was heel snel, maar het eten helaas veel minder lekker dan we gewend zijn. Taai vlees bij de Bami Rames, de kip in paleisstijl veel pittiger dan anders.. Jammer!

Kamminga
11 juni 2022
Andre
11 juni 2022

Heerlijk en goed verzorgd, wel lijken de porties van de vleesgerechten minder groot.

Veenstra
9 juni 2022

In plaats van nasi en bami kregen we 2x nasi. Keurig opgelost! Helaas zagen we later dat onze opmerking bij de bestelling niet was meegenomen. Hier niet er achter aan geweest.

Dre
8 juni 2022
Fred
7 juni 2022

Jullie kipfilet sichuanees en de cha sieuw waren beide weer als vanouds: erg lekker. En dat ondanks de grote drukte! Eerder waren de ku lu yuk en de kip paleisstijl sub-standaard. Personeelsprobleem? Succes.

Ton Bouwman
7 juni 2022

Bezorgtijd bevestigd op 18.55 uur Om 19.15 uur nog niets ontvangen Gebeld , wordt niet opgenomen Om 19.25 uur nog niets ontvangen Gebeld , wordt niet opgenomen Om 19,30 uur nog niets ontvangen Gebeld, wordt niet opgenomen En dan eindelijk verschijnt de bezorger met de bestelde etenswaar Waarom wordt de telefoon niet opgenomen en waarom wordt de bezorgtijd niet per mail aangepast als door omstandigheden zoals drukte de bevestigde bezorgtijd niet gehaald kan worden. ???????

Loes van Sloten
7 juni 2022

Het was niet best deze keer. Ik was om 18.00 uur in de zaak. Heb tot 18.15 gewacht. Toen bleek mijn bestelling al een kwartier te staan wachten. Communicatie foutje. Bestelling: combi gerecht bami met babi pangang en foe jong hai. En pisang goreng bijgerecht. Gekregen: babi pangang met tjap tjoy en balletjes met vlees(of zo) er in. Wij waren niet blij. En we wonen te ver weg om terug te brengen. Al met al vonden we ook de bami niet geweldig. De saté was wel goed

Johan
6 juni 2022

Onlangs de drukte vond ik deze keer de pangang en de gebakken banaan iets minder dan anders maar goed respekt hoe hun de drukte aanpakken en de volgende keer zijn we er gewoon weer voor de rest was het top

Harry Honderd
6 juni 2022
Ludema
6 juni 2022

Zoals altijd weer prima, goed heet en een half uur eerder bezorgd dan gepland. Super tevreden

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Mh
5 juni 2022
Been
5 juni 2022

Er zat geen saus over de loempia met babi pangang

4 juni 2022
Gerard
4 juni 2022

Heerlijk

Hendrika
4 juni 2022

Wij hadden een grote loempia, had van ons wel wat minder taugé in gemogen, is denk ik ook een persoonlijke smaak. Bani en nasi was weer heerlijk, goed warm en mooi op tijd bezorgd. Top bedrijf

Fleur
1 juni 2022

Ik vond t vervelend dat ik om 19 uur mn bestelling zou kunnen ophalen en dat er dan gezegd werd dat ik naar later gezet ben. Of ik mn mail niet had gezien? Geen mail ontvangen, geen excuus alsof dit heel normaal is? Kwartier later kreeg ik mn eten mee. Maandmenu, vroeger was ik hier super enthousiast over. Nu alleen over de saus met biefstuk. Kip in deeg was erg vet en slap, smaakte me helaas allemaal minder dan voorheen.

Stieneke Klasen
1 juni 2022

Zoals gewoonlijk, altijd goed.

Wim Sprenger
31 mei 2022

Eigenlijk zoals altijd weer voortreffelijk. Zowel het eten als de bezorging. Niets op aan te merken.

R Biemans
31 mei 2022

Het maandmenu blijft een klassieker met veel variatie.

Lieuwe
29 mei 2022

Goed verzorgd en keurig op de afgesproken tijd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ate Harsta
27 mei 2022

Zoals altijd lekker Chinees gegeten met 7 personen. Bezorging was keurig op tijd.

Gerda
27 mei 2022

Altijd lekker en zeer snelle bezorging

Hazenberg
26 mei 2022

Lekker Lekker Lekker!

Inge
26 mei 2022

Heerlijk gegeten. We hadden twee keer het maandmenu met twee gezinnen. Goed porties en smakelijk!

Louis Eppinga
26 mei 2022

Loempia en babi pangang waren deze keer onder de maat qua smaak. Vulling loempia veel taugé weinig andere vulling. Voor het eerst maar moet gezegd😉 Babi pangang was flauw van smaak. Volgende keer beter!

Hummel
26 mei 2022
Ron
21 mei 2022

Kwaliteit is prima, maar we hadden rond 16.00 uur online besteld en betaald, om dit om 17.40 uur op te halen. Helaas kregen we de bestelling pas om 18.05 uur. Online bestellen gaat trager als gewoon ophalen, klanten die na ons binnen kwamen en bestelden waren eerder buiten als wij

Peter noordhof
21 mei 2022

Mijn combinatie menu, was weer super lekker

Peter
9 mei 2022

Prima eten geen op of aanmerkingen

BaAnKo
9 mei 2022

Eten super en goed warm! Bezorger keurig hoor maar wel erg vroeg...... ff overleggen?

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Henk Weinands Frankrijkerlaan
9 mei 2022
Roel
8 mei 2022

Uitstekende smaak, voor herhaling vatbaar.

Tanja
7 mei 2022

Eten was heerlijk en meer dan genoeg. Jammer dat 1 bak gelekt had en alles zat eronder.

Anna Bethlehem
2 mei 2022

Normaal gesproken genieten we altijd van de bezorgde maaltijden. Deze keer helaas niet. Het eten was al koud toen het aan kwam. Jammer ...

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Angela
28 april 2022

Altijd goed eten daar, bezorging meestal voor de aangegeven tijd. Alleen maar complimenten voor jullie !

Hansie
28 april 2022

Op koningsdag lekker eten besteld bij Hao Hao. Bezorgtijd zou 18:45u zijn maar door de drukte werd het bijna een uur later. Door deze late bezorgtijd kregen we een tegoed bon. Super service en het eten is altijd goed.

Kuipers
27 april 2022

Heerlijk gegeten. Onze complimenten

Marieke
27 april 2022

Goed en lekker!

Sylvia
24 april 2022

Keurig op tijd bezorgd en heerlijk gegeten 👍👍👍

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Vos
24 april 2022
Pompstra
20 april 2022

Echt weer heerlijk gegeten!

Wobbe
19 april 2022

Alles weer zeer smakelijk en vers.

Ottens
18 april 2022
G. Wapenaar
18 april 2022

Zoals altijd heel lekker en de bezorger was ruim op tijd en vriendelijk

Ruud
17 april 2022

Lekker, als (bijna) altijd

van Rooij
16 april 2022

Zoals gebruikelijk TOP!!! 😁👍🏼

Kamminga
16 april 2022
Jan
16 april 2022
Lieuwe Slacht
16 april 2022
Andries
11 april 2022

Eten besteld bij Hao Hao Zuidhorn. Bij het bestellen aangegeven dat wij graag om 19:15uur ons bestelling zouden willen ontvangen. Om 19:40uur kregen we telefoon dat ons eten door drukte later zou worden bezorgd. Uiteindelijk om 20uur ons bestelling mogen ontvangen. Als goedmaker kregen we een waardecheque van €10,- bij ons bestelling en gratis kroepoek, erg netjes. Misschien hadden ze iets eerder kunnen bellen, maar uiteindelijk keurig opgelost. Het eten zelf, net als altijd, erg lekker!

Dre
10 april 2022

Zoals gewoonlijk, weer voortreffelijk!!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Erik
10 april 2022

Super eten, vrolijke bezorging

Oosterhuis
9 april 2022

De foe Yong Hai was net gekleurd water,was heel dun.

Marieke
9 april 2022

Heerlijk gegeten en meer dan genoeg!

Kamiel Heeres
8 april 2022
Greetje hoving
8 april 2022
HS
8 april 2022
Anouk
4 april 2022

Lekker

Johan
4 april 2022

Saté was niet warm, koud zelfs.

J.westra
3 april 2022
Margriet
3 april 2022

Het eten was super lekker. Er miste alleen 1 bak bami bij onze bestelling.

Stefan
3 april 2022

Beste loempia in de omgeving 😁👍🏼

M.van Dijk
2 april 2022

Het eten is altijd zeer goed.

Kijf
2 april 2022

Geweldig!

Inge
30 maart 2022

Heerlijk gegeten!

Van Lingen
28 maart 2022

Het eten was heerlijk. We miste alleen de Gebakken pisang ( was wel besteld)

N. Mennes
27 maart 2022

Alles was mooi op tijd en goed warm. Flinke porties.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Joke
27 maart 2022

Heerlijk gegeten.

G. Kiers
26 maart 2022

Kwaliteit is prima. Samenstellen van een menu is haast niet te doen.

Pompstra
24 maart 2022

Het eten is altijd geweldig! Echt heerlijk! Maar de laatste 3 keer kwam de bestelling aan met elke keer iets wat volledig open is gegaan tijdens het vervoeren. Waardoor alles onder de saus zit.

Martine
22 maart 2022
Anco Nanninga
20 maart 2022

Top

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Christel
20 maart 2022

Het was helaas niet erg smaakvol,vooral aan de saté en saus zat weinig tot geen smaak,jammer.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anita Hollenberg
20 maart 2022

Netjes op tijd bezorgd,heerlijk warm eten en van goede kwaliteit

Bulthuis
20 maart 2022

Het eten was heerlijk en de bezorging ook top .

Esther
20 maart 2022

Gewoon heel erg lekker en goed!

Jonker
19 maart 2022

Heerlijk gegeten. De bestelling tegen 18.05 gedaan, met bezorgen zo snel mogelijk . 19.10 zou het komen, 18 30 stonden ze al voor de deur. Heel fijn natuurlijk, maar wel een beetje gek

Anouk
17 maart 2022

Het eten is altijd heerlijk! Het beste Chinese eten die ik ooit gehad heb. Er was een probleempje met de bezorging, maar dat werd na 1 telefoontje gelijk boven verwachting goed opgelost. Erg fijne service en kwaliteit eten dus.

Tempel
16 maart 2022

Helaas miste de nasi bij onze bestelling. Verder was de kwaliteit prima

Marcin
14 maart 2022

Super alles, in korte tijd klaar voor afhaling. Het gerecht zelf had iets meer gekruid mogen zijn. Maar het smaakte goed toen ik een beetje zout toevoegde.

T.Reitsma
13 maart 2022

Te lang wachten op de bestelling. Bezorgen gaat voo blijkbaar.

Henk Weinands Frankrijkerlaan
13 maart 2022
Luc Wieldraaijer
13 maart 2022

Zo snel mogelijk is ook echt snel! En zelfs op de fiets bezorgd! Keurig!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Piet Steenbergen
13 maart 2022

Zo als zo vaak weer overheerlijke

Van der Molen
12 maart 2022
Coos
10 maart 2022

Eten was erg lekker en de bezorging was snel

De Boer
9 maart 2022

Heerlijk gegeten, snelle vriendelijke bezorging, bedankt

Pieter
8 maart 2022

Kwaliteit eten was als vanouds en levering op afgesproken tijdstip.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

BaKo
7 maart 2022

Als altijd.......uitstekend van smaak, mooie porties, vriendelijk en staan open voor vragen-opmerkingen. Mijn "chinees".

Xx
6 maart 2022

Bestelling gedaan en bezorgtijd was half 6. Precies om half 6 stonden ze voor de deur. Super.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jj
5 maart 2022
A.J. Minnaard
4 maart 2022
Karel Oosterhuis
4 maart 2022

Snelle bezorging. Lekker eten! En meer dan genoeg!

Miriam
3 maart 2022

We vonden de Tao Sie Kai flauw

Jelle Prins
1 maart 2022
Stol
1 maart 2022

Eten was heerlijk, zelfs 10 min eerder dan gemeld. Jammer dat de gebakken pisang niet geleverd is (en ook geen reactie op mijn mail hierover....)

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jetty
26 februari 2022
Stefan
26 februari 2022
Sandra
25 februari 2022

Weer hartstikke goed!

Robertus
23 februari 2022

Prima eten en op tijd en vriendelijk bezorgt.

Ina
21 februari 2022

Het eten was heerlijk en is op de aangegeven tijd bezorgd door een vriendelijke medewerkster in de storm en regen. :))

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Dijkstra
20 februari 2022
Aldiene Miggels
19 februari 2022
Theun dijkstra
14 februari 2022

10+

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Van Straten
14 februari 2022
Janneke Boer
13 februari 2022

Eten was weer goed, zoals altijd. Helaas was de soep gaan lekken door de tas heen. Gelukkig viel de schade viel mee.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Timmer
13 februari 2022
Klaas Kobes
13 februari 2022
van Rooij
13 februari 2022

Superlekkere en goedgevulde Loempia Speciaal!!! De haaienvinnensoep is ook altijd goed.

A.van der Veen
12 februari 2022

Wij hebben erg lekker gegeten

Jonker
12 februari 2022

Heerlijk gegeten, meer dan voldoende in de porties, super keuken!

Zwaneveld
10 februari 2022

Keurig netjes en snel bezorgd. Alleen mocht het eten wel wat warmer zijn. Het was lauw. Maar voor de rest prima en lekker.

S
9 februari 2022
J van Houten
9 februari 2022